Ingen blogglust

Min blogg lust har försvunnit. Brukar finnas massa skoj jag vill blogga om eller bara berätta för er. Men nu känns de aldrig kul längre. Känns som jag bara går in för jag måste, men de gör jag ju inte? I och för sig känns allt tråkigt just nu. Varje dag är bara en stor nedräkning till tisdag/onsdag. På tisdag kommer Marcus hem och på onsdag drar vi. Förstår ni hur jag menar? Man längtar så mycke till nått att allt bara är sjukligt jobbigt, tråkigt och långsamt. Jag tror jag tar en bloggpaus imorn, så skriver jag igen på lördag. Då ska jag festaaa så då kommer nog humöret va på topp! Imorn ska jag jobba på vårat premiär julbord, ska faktiskt bli väldigt skoj de med. Men vi kör på en bloggpaus till lördag. Förhoppningsvis blir jag lite roligare då, med lite outfitbild osådär. Ha en bra fortsatt kväll och en fin fredag imorn. Nu ska jag välja mellan att se Never say never (för hundraelfte gången, i know) eller Paradise hotel. Puss ♥



jag.orkar.inte.med.dig! vad.vill.du.mig? varför.gör.du.såhär.mot.mig?
hatar alla som säger att han inte har någon tallang och att han har glidit på en räkmacka. fuck you and go to hell. man blir inte en av världens största artister for NOTHING. Dock kan ja förstå att folk blir trötta på allt fjortis hets kring honom eller att man inte gillar hans musikstil, eller att alla kanske inte tycker han är så dööö snygg som mig(hur man nu kan tycka de, haha) . Men allt annat är ju bara så mycke bullshit att jag säger bara: TALK TO THE HAND! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0