Jul outfit nr1




Såhär ser jag ut till en början idag! Tror dock de blir ett byte inför kvällen! Iallafall så fick jag tröjan av mamma och pappa på morgonen, visst är den fin? Åh är så glad att jag fick den. Har letat efter en överallt men alla jag sätt har varit fel modell för mig eller för korta...och så pricka mamma in helt rätt. Den kommer från någon random tant affär med, älskar den!! Halsbandet köpte jag i Thailand och det är jag också helt galen i! Önskar jag skulle köpt de i blått med...men nu är det försent. Hur som helst är de en ny favorit! Ni får se klappar och det jag köpte i Thailand senare i veckan. Köpte dock inte så mycket, hittade inte alls mycke jag gillade. Men pga det har jag mera pengar nu och det är ju nice! Meeeeeeeen God jul igen ha en underbar dag! Nu vankas strax julboooooooord, can't wait!

Nu ska jag gå till farmor och farfar, kussarna har kommit!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0