16 februari

Hej däääär ! :]

Jag har varit hemma ett tag nu. Hade ingen el när jag kom hem pga
att det blåser ute.....så är de att bo på landet förstår ni som inte har
samma erfarenhet som mig, haha! Elen går så fort de snöar ute...
Hade inget batteri på datorn heller, vilket nog va ganska bra för då
kunde ja släpa ut mig själv på en spring tur igen! Bra Josefin!
Håll igång nuuuu, älskar denna känsla efteråt. Seg i kroppen och så.

Ska duscha och sen skriva klart min svenska uppgift tror jag.
Försöka hitta ngn bra film ja kan se ikväll, några tips?
Sen vid 21.00 ska ja se Efterlyst. Dom ska intervjua den där
Arboga mamman ni vet, som fick sina barn mördade av en tysk.
Låter sjukt intressant iaf. Får inte missa!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0