Alla ♥-dag!




Väntaaar på att tiden ska gå så ja kan dra mig ner mot skolan, haha!
Var jätte snab idag när ja gjorde mig iordning sen kom ja på att ja struntar
i frukost och äter mat i skolan ist med Tojja! Men nu är de en kvart kvar tills
ja ska börja röra mig neråt skolan :]

Ha en bra alla ♥-dag föresten!
Jag är inget stort fan av denna dag. Vet inte varför, men jag tycker allt är så
jävla överskattat. Visst kan de va kul och gulligt. Men de ska inte gå till över-
drift. Köpa massa dyra grejer till varandra och hej & ho. Nej. Jag tycker synd
om dom som inte har någon. Minns hur mycke ja inte gillade denna dag när
vi gick på Allé. Man kunde skicka efter rosor och skicka till varandra. Hade
man tur kunde man få en present på en hemlig beundrare också. Varje alla
hjärtans dag hoppades man på att få en ros, men fick man de då? Nej, de
va alltid samma tjejer som fick rosor. Haha, hatade det så mycket!

Men bara för att alla ♥-dag är just alla ♥-dag och man ska tänka lite extra på
dom som man tycker om så tänker jag på alla som står mig nära idag.
Familj som vänner som pojkvän som släkt ja alla som står mig nära!
Tack för ni alltid finns vid min sida. Love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0