Ben & Jerry's

Alla är ju som galna i Ben & Jerry's, de ända folk tjater om nu för tiden.
Jag har aldrig orkar sätta mig in i och förstå varför de är sååååå gott.
Har bara ätit de en eller två ggr. Men när vi var i fjällen snacka jag och
Julia om det. Jag vart så sugen asså! Så nu sitter jag här som alla andra
tjejer och äter Ben & Jerry's! Haha, grupptrycks josefin! :]

Var även så spontan så nu sitter jag här med hårfärg i håret.
De blir möööörk brunt och fint :)

nejdå känner mig inte alls som alla andra 625262323 tjej-bloggare!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

dock så hatar jag cookie dough, tycker det är äckligt med kakdeg i mitten.. ? :P

2011-02-10 @ 16:28:10
URL: http://jessicaapaulson.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0