Fjöllen bäveren 32

Hemma efter en gryyym kort helg i fjöllen bäveren 32 ;) underbart ♥
Åkt skidor, festat, vart på afterski, umgåts med sjukt bra folk, åh ville inte hem!
Men nu sitter jag här och måste tillbaka till helvetes skolan och vardagen.
Är så jävla opepp på allt för tillfället. Vill inte gå till skolan. Vill inte vill inte.
Så har vi projektarbetes tillställningen i veckan och jag har ingen lust. Vill med
ha studiedag på tisdag!! Åh! Vill vara i fjöööllleeen och dricka beeeeers nått så
triiiiiiiiiiintttttt och lyssna på cannibal...kan till och med tänka mig att höra på
Jag sliter nacken av din häst som grapparna snacka om hela tiden, haha!!
Hur som helst måste de göras om.
Tack Julia Maakie Isac Kalle Linus Frida & Elin för dessa minnesvärda dagar ♥

Här kommer lite bilderrrr!










underbara dagar! underbara människor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0