Godmorgon!

Hade skiiiit svårt att somna igår, släckte halv 12 och kände mig trött då.
Men kunde inte sova, låg i 1½ timme och vred mig sen tog jag upp datorn.
La ner den och skulle försöka igen. Då fucka halsen ur totalt....
Hur jag än andades vart jag så jävla torr i munnen och svaljet och då
gjorde de ännu ondare att svälja. Usch! Så jävla jobbgt :(
Tog en Ipren vid 8 för jag hade så ont och just nu är de bättre.
Lever på Ipren för tillfället. Fyfan för min hals, ni fattar inte hur ont de gör :(

Idag ska jag iaf till Vårdcentralen vid 1! Jag hoppas att det är Halsfluss så
jag kan få pencilin. Snälla gode gud! Orkar inte med detta längre.
Börjar snart gråta :( Usch!

Skriver nog mera när jag kommer hem sen.
Puss så länge och ha en bra dag :]


ruffsig, nyvaken, krullig, sjuk och jävligt snyyyyyygg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0