Godmorgon folks!

Nu borde jag fan ha sovit ut, så ja slipper bli skit trött först på
eftermiddagen och sen knappt orka ha ögonen öppna på kvällen.
Igår höll jag på att somna sittande med datorn i knät. Haha, sjuukt!

Hade tänkt dra ut och springa idag för de är så fint väder. Satt och läste
mina gamla inlägdg sen 08 och då sprang jag ju fan as ofta. Blir så
arg på mig själv och känner mig som jordens lataste när ja läser de.
Var så jäkla aktiv då. Sprang, gymmade, tränade fotboll, ja massa!
Jag vill vara så nu igen, jag mår mycke bättre då. Men ja kommer aldrig
igång. Åh, blir så arg! Men imorn ska ja köpa gymkort, sen ska jag och
Julia bli biffar på riktigt! :D Ska nog även dra igång lite springade nästa
vecka. Kan inte fortsätta va såhär slö. Kommer dö i fettma och med liggsår
innan jag fyllt 35 annars.....

Kom iaf just på att Vickan är ju kvar här än. Så ska springa ner och äta
frulle nu. Sen ska ja nog gå in och va med henne :] Kalas!
Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0