Jag är jordnes lataste!

Har kommit hem från skolan nu. Skönt! Som ja sagt förr hatar jag måndagar.
Skönt att detta är sista veckan innan lovet. Längtar som fan efter lovet, åh!
Den här veckan måste ja fixa praktik. Har mejlat Scandic city nu för och se
om dom tar emot praktikanter. Sen ska ja ringa dom i veckan när dom svarat.
På torsdag ska ja, jessica & oliver servera på flygvapen museet i Linköping
på artist-minglet inför melodifestivalen. Sjukt nervöst, men kuuul som fan!
Kommer ju hälla champagnen över Eric Saade om han kommer fram till mig,
h3h3h3h3h! Nejdå, ska vara proffs! :]

Ikväll kommer kanske Marcus hit och gosar! Annars ska ja hämta Fredrik vid
bussen om en halv timme. Sen ska jag ut och springa! Lat-heten på mig ska BORT.
Gym-kortet ska inhandlas imorn. Så är de med det! Måste få igång lite träning!
Mår så mycke bättre då asså. Kan va därför ja känner mig så deppig nu för tiden.
Tränar aldrig. Min kropp är van vid träning. Men nu har ja varit hemskt dålig senaste
tiden. Fy Josefin!!


Kommentarer
Postat av: juliatember

guu så gosigt :D <3

2011-02-14 @ 17:26:54
URL: http://juliatember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0