Josfin + blogga = rätt

Känner mig som värsta uppdateraren. Men antar de är så de ska va?
Blogga passar verkligen mig så himla perfekt. Älskar att skriva och bara
låta fingrarna springa iväg och tankarna. Har alltid älskat att skriva.
När jag var liten skrev jag långa berättelser jag hittade på själv sen gav
jag dom till mormor & morfar så dom fick läsa. Morfar har alltid varit världens
påhittigaste med världens fantasi. Så han tyckte de va jätte kul.
Men nu sätter ja stopp där annars har ja snart skrivit en hel bok.

Har precis lagt mig i sängen och skulle precis sätta på The fighter som ja laddat
ner. Då ringde en Marcus och sa att han kommer hit och att ja ska vänta.
Bäst att vara en snäll flickvän och vänta på'n! Så blir film-mys ikväll igen!
Inte mig emot! Godnatt fina ni :] ♥


Macke och ja såg bio reklam om denna i söndags på biografen.
Jag vart helt tagen av trailern, verkar vara en typisk Josefin film.
Älskar draman när de är lite sorgligt och en sann historia om en kämpe
som verkligen vill något och kämpar för något. Få fälla några tårar, underbart!
Så gissa om ja blev glad när ja hitta denna på internet? Ladda ner dirrrrr :D
Romantiska draman är också sooooooo josse style som Dessie elr Kissie hade sagt ;)


Kommentarer
Postat av: L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-02-16 @ 06:00:07
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: EMPAN

aa jag också :O <3

2011-02-16 @ 10:00:09
URL: http://mligustavsons.blogg.se/
Postat av: Sondretindra

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.

2011-05-19 @ 19:24:17
URL: http://sondretindra.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0