Lyckad kväll igår



En trött tjej sitter i skolan och väntar på att svenska lektionen ska börja.
Vart sent igår som fan! Kom väl hem vid halv ett och Jessi och ja va skit
hungriga så vi började steka korv och koka pasta! Somnade kanske halv 2.

Gick iaf skit bra att jobba igår! Dom hade dukat upp inne på flygvapen museet
bland alla flygplan, skit coolt asså! Vid åtta kom alla gäster. Jag, Oliver och
Jessi fick först vara dörrvakter och se när alla kändisar kom! Va 280 pers!
Sebastian Karlsson va så jäääävla snygg....asså oj oj oj. Har jag någonsin
sagt att ja tycker han är snygg så va de ju inget mot igår. Jag och Jessica
gick i närheten av honom hela tiden, bara för att. Dock blev de aldrig tillfälle
att ta kort eller något med dom. Kändes lite oproffsigt!
Men Eic Saade var där, Lena PH, Alexander Bard, Shirley Clamp, Linda Sunblad
(henne prata jag med :L), Fredrik Kämpe med flera!
Var iaf coolt och en erfarenhet till CV:t!

Ikväll ska ja ta det lugnt, kanske köpa med något gott hem och ladda ner en bra
film. Sen ska jag ut och springa med! Ladda inför fest imorn, nice! :]
Hörs sen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0