Nice lördag kväll

Nu har jag precis lagt mig under täcket. Underbart ! :}
Har ätit gott och sådär, snackat och haft en trevlig kväll.
Men ja är på lustigt humör. Irriterad, sur över små saker
och känner mig stressad som fan. Men framför allt är jag
irriterad. Hoppas jag kan sova bort det!

Vickan sover hos farmor och farfar inatt. Så vi ska ses imorn
igen. Så blir en hel dag imorn! Tror den kommer bli kanon.
Först va med Vickan, sen dra på balträning vid 5, sen dra in
till stan med Macke och käka lite och sen bio! Så tänkte jag
sova hos honom också. Vill bara ligga och hålla om honom
känns de som just nu! Han kan få mig på positiva tankar tror
jag. ♥

Godnatt, jag ska kika runt lite här nu. Sen sova!

här är dom ända bilderna jag tog igår :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0