P&L!

Sitter i min underbara säng och fejjar på lite. Är så tröttttttt!
Trött på allt, lika trött på't som ja va igår. Blä! Ge mig ork någon?
En bra sak är iaf att jag fick veta att 30 seconds to mars kommer till P&L
i sommar. Grymt ju! Viktoria och jag ska dra dit. Vi ska söka som funktionärer.
Då måste man jobba 4 timmar om dagen, sen får man camping, festival pass
eller vad det heter, en måltid om dagen helt gratis! Känns rätt soft! Förra året
tog dom in 6500 pers som funkisar, så vi borde fan bli antagna! Kuuuul!
As pepp nu asså! Daniel Adams Ray, 30 seconds to mars, Kings of leon, Petter,
Ras Cricket, Håkan Hellström osv osv! Waaah, ge mig sommar dåååå!!

Ikväll ska jag iaf slappa som bara den! Imorn kommer vi ha en hel dag.
Skola till 3 tiden, sen vid 6 ska vi ha middag för några på SFI. Vårat
projektarbete. Så vi måste förbereda det och dekorera och laga mat hela
eftermiddagen. Opepp! Men de måste göras.

Vill festaaaaa med, brutalt sugen på att bli full och glömma livet :)


asså jarad lato live, kommer dö av hans snygghet!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0