Sjukt värd kväll!

Sinnesjukt trött och sleten Josefin idag!
Blääh, har inte orkat något. Legat i sängen med Macke hela dagen och
nu har vi tagit oss ut till mig och ska strax äta som jag inte gjort sen igår
innan jag åkte. Inte haft matlust på hela dagen, men nu börjar den komma
tillbaka. Skönt!

Förövrigt om gårdagen, sjukt nice kväll! Hade grymt kul, bästa på länge asså!
Gick in med en fet inställning att inget eller ingen skulle få förstöra för mig att
jag skulle få ha kul. Något som inte hänt på länge känns de som....
Det funkade och de ska ja köra på förjämnan nu tror jag!

Klockan halv fem vinglade jag hem i min ensamhet från repan!
Man kan sumera gårdagen såhär för mig:
Kom först, gick sist....så de ska vara va?

Nu måste ja kolla riset! Sen blire film kväll här hemma med Maakie!
Lär somna tidigt. Får se om ja bloggar mer tror ej det.
Visar bilder imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0