Skit hals!

Godmorgon på er!

Ni anar inte hur ont jag har i halsen och mina halsmandlar ser förjävliga ut.
Helt variga och typ blod i dom. Nej, jag ska inte äckla er. Men fyfan!!
Inatt fick ja gå upp och göra honungsvatten, för ja höll på att bryta ihop.
Bläää, men får väl bli en sväng till vårdcentralen imorn eller på fredag.
Om jag har halsfluss måste jag ha penicilin. Önskar fan att det är de så
jag kan få nått som kan lindra min smärta. Inte ens strepsilen hjälper.
Verkligen hemsk, usch! :( Men febern har iaf gått ner och det är skönt.

Ska gå ner och ta en dusch snart tror jag, känner mig lagom äcklig.
Sen ska jag väl lägga mig här igen, orkar inte så mycke annat...
Hoppas ni får en trevligare dag än jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0