Små shopping!

Hej hej hej hej hemskt mycket hej!

Hade en lektion i skolan idag och efter den drog jag in till stan för att handla
present till Viktoria och sen möta upp mamma! Vid halv sex efter att jag
väntat på mamma i tre timmar kom hon. Jag var vrål hungrig så tog en
sallad på Gyllen tsm. Sen lyckades jag fjäska till mig ett par baggy jeans
på H&M! Hade hittat dom tidigare på dagen och jag har letat efter såna
hundra år. Dessa satt som en smäck, så dom inhandla vi!
Sen gick vi till bilen som hon hade vid Saab, så de blev en bit in ifrån stan.
Vi drog till Priso för att se om ja kunde hitta några billiga bra skor att ha
när jag jobbar, vilket jag gjorde! Skönt! Äntligen ett par med tjockare sula.
Fick även med mig vanliga svarta mjukis, svarta strumpor & en t-shirt hem.

Nu sitter jag i sängen och strax ska vi äta varma mackor!
Jag är ledig imorn, så jävla skönt. Så får se vad jag sysselsätter mig med.
Hörs lite senare hörre ni, pussss ♥


Mina nya jeans, 399:- HM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0