Tankarna snurrar...




Nyss duschat och nu sitter jag och lyssnar på 30 seconds och är helt taggad på P&L!
Väntar på att min film ska bli nedladdad klart med, ska se Wallander - Våldnaden.
Har inte sätt den trorrr jag! Ska försöka tänka på nått annat. Tänker för mycket just
nu. På allt. Är rädd för framtiden. Ska det vara så? Allt skrämmer mig. Känner mig
pressad och stressad för allt. Bläk. Ska koppla av och somna tidigt och kämpa mig
igenom morgondagen. Josefin, du är en kämpe! Kämpa nu när du behöver.
Life is hard!

Föresten kolla mitt fina bästis halsband jag och Isac delade i söndags när vi åkte hem
från fjällen! Syns på bilderna där uppe såg jag! Fick de i Frida tidningen, värsta flashit!
Haha :] Guh så fejnt!

Hörs imorn någon gång! Nu ska ja lyssna vidare och sluta tänka!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0