Tidig kväll

Länge sen jag drog på en fest, satt och glodde i tre timmar på när folk
drack och sedan tog en buss hem igen innan elva. Jävla pencillin!
Ville med festa, sista gången i repan ju </3 Så mycke kul fester
som vi haft där. Och nu kommer den inte finnas kvar snart, vart ska
"party-crew" som vi alltid kallade oss sommaren 08 fixa fester då? :(
Jävla sura gubbe, ingen av grannarna har störts och lokalen står hel.
Låt ungdomarna ha lite kul! Hur som, kommer verkligen sakna den ♥

Nu ligger jag i sängen och överväger om jag ska sova, dra på en film,
läsa lite bloggar, uppdatera fejjan hundrafemtio gånger....eller varför
inte bara göra allt på en gång? fejnt.
Hejdå och sovsött fina ni :)


bild från lördags som va GRYM!! vart min avskedsfest av repan (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0