Undebar måndag morgon!!!

Vaknade för en halv timme sen av ett GRYMT samtal, är så jävla glad!!!
I flera veckor har de varit osäkert nu om jag och Jessica ska komma
iväg på praktik i Stockholm. Vi har nämligen inte haft nånstans att bo...
Men imorse ringde min granne, mamman till tjejen som hjälpt oss få
praktikplatserna och hon berätta att dom fixat boende åt oss!!!
Ett rum hos hennes bror i Täby! Åh, så jävla underbaaaaart :D
Så 21:e drar vi upp till Stockholm och stannar 4 veckor, kommer bli GRYMT!

Annars sitter jag i Marcus säng och lyssnar på musik! Kan ändå inte somna
om nu. Börjar ett och har en lektion, sen ska jag kanske dra in till stan.
Ska köpa en present till Tojja! Men vi hörs i skolan sen. Är heeelt lycklig :)

Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0