God eftermiddag!

Vaknade faktiskt för sisådär en halv timme sen. Lite mera kanske!
Första natten på en vecka som ja verkligen sovit bra på, så skönt.
Halsen är helt bra nu med, så underbart. Bara hostig nu, men men.

Sitter i sängen nu och funderar på om ja ska ta tag i mitt liv och städa
mitt rum lite. Gjorde aldrig de igår. För jag städade köket och vardags-
rummet ist för jag ville göra mamma glad. De blev hon med! Så fick
ja massa små gulliga saker som är så typiskt min mamma, typ en sten
som ett hjärta där de stod "tänker på dig" och en magnet det stod ngt
med att en mammas kärlek är den starkaste, hihi! söt ♥

Vid 4 tiden ska pappa skjutsa mig till Åtvid iaf! Då ska ha dumpa mina
saker hos Marcus och sen ska ja dra mig på Balträning två timmar.
Så blir de umgås med Marcus hela kvällen efter de, vart ifrån varandra
1 vecka idag. Sågs snabbt i fredags bara! Så blir mysit.
Ha en bra dag, så hörs vi sen!


Kommentarer
Postat av: jessica

haha okej, men det är jag ;)

2011-02-27 @ 14:46:01
URL: http://jessicaapaulson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0