Vad händer idag?

Ligger i sängen och är helt lycklig att det är lov, åh! De är så himla fint. ♥
Vet ifan va jag ska hitta på resten av denna dagen? Marcus och ja vakna
vid halv tolv. Jag hade spräng huvudvärk och ville bara dö typ, men tog
mig upp och drack kaffe och åt ipren och nu är de bättre. Är mycke piggare
än igår. Va så sjukt trött och bakis hela dagen igår, fyfan! Men antar jag
fick skylla mig själv. För mycke öl och va kvar i repan till sist med Flint,
Frida, My, Isac, Gagge, Massawe och vilka de nu va, haha! Coool
Har iaf hunnit med att va i Åtvid och lämnat av Marcus och hämtat ut
mera p-piller.

Men ska ta en löp-runda snart! Skönt. Känner för att göra nått spontant
ikväll. Någon som är på? Typ en sväng till Paris med bil....näääh ;)
Hörs sen fina ni!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0