3 dagars huvudvärk?

Slappar i min säng med en ansiktsmask för tillfället!
Känner fortfarande av min huvudvärk, har gjort de hela dagen.
De är som att den väntar på att bryta ut. Orkar inte med 3-dagars
huvudvärk som aldrig släpper. Brukar alltid få de i samband med att
jag äter mens pillrerna på p-piller kartan. Och ja gör ju det just nu.
Blä, vill inte! Tur att jag bara har idag och imorgon kvar med såna piller.

Nu ska ja fixa en bra film till ikväll. Funderar på 127 hours eller vad den
heter. Alla säger att den är bra! Får se. Nu ska ja slappa vidare ta en
Ipren och sen knapra halstabletter. Later!


Kommentarer
Postat av: Anonym

får du huvudvärk av sockerpiller?

2011-01-24 @ 19:30:14
Postat av: Mick

Snygg blogg, hoppas allt är bra med dig. Besök gärna min blogg och säg vad du tycker! :)

2011-01-24 @ 19:47:37
URL: http://mcmick.blogg.se/
Postat av: Jossan

"Anonym"

Jag vet inte om de beror på dom, men har pratat med min barnmorska om det och hon sa att de kan bero på det. Men antar ja måste gå till en läkare för att få de fastställt. Men sånt problem är de inte i nuläget, så ja skippar det :)

2011-01-24 @ 22:22:23
URL: http://josefinpalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0