Day seven

Min bästa vän

Jag har såklart flera bästavänner.
De som jag räknar som närmst är Jessica Viktoria Julia Sofia & Emilia.
Sen är såklart även Marcus en bästavän till mig. Skriver lite om alla dom!

Jessica & jag har känt varandra sen vi var 10 år.
Då började hon i min klass och vi klicka direkt.
Under åren har våran vänskap gått lite upp och ner.
Ibland har vi varit svin tighta och ibland glidit ifrån varann.
Men under Björs tiden dvs ca 2 år och  från mitten av 8:an till hela
9:an var vi skit nära. Sen kom ett uppehåll sisådär ett år när vi
börja första året på gymnasiet men sen i 2:an tog vi upp kontaken igen
och sedan dess har vi hållt ihop i vått och torrt.
Du är min solstråle, min ängel och jag älskar dig så mycke!
Om saker och ting blir knäppa så har vi alltid varandra.
Kan alltid räkna med dig. LOVE 

Viktoria & jag blev vänner i slutet av 6:an.
Har ingen aning om hur det kom sig? Men jag tror tjejerna i våran
klass var väldigt osams och splittrade och på något sätt fann vi varandra
då. Hade aldrig varit nära vänner tidigare under de 6 åren, men sista tiden
där insåg vi att vi passade ihop väldigt bra!
Vi har gått igenom så mycket. Både med och motgångar och vi har varit
ute och upptäckt världen tillsammans. Typ som Berlin & Rom...kommer ALDRIG
glömma det. Kill problem, Romme, Bodaborg, sommaren 2008 osv.
Finns så mycket minnen!
Vi kan tjaffsa och tycka olika, men vad spelar de för roll?
De tillhör ju nästan lite.
Du finns alltid där och jag vet vart ja ska ringa om de är nått.
Säger de för sällan, men ja älskar dig alltid!

Julia & jag lärde känna varandra på Allé! Våran innan jag skulle sluta 9:an.
Vi snackade massa på internet pga en kille har jag för mig. Julia var väldigt
kär i Timmy som var tsm med Jessica just då. Iaf den sommaren när vi slutat
skolan sen så festade vi jätte mycket! Lärde känna varandra jätte bra och
skaffade oss ett gäng som vi kallade för "Party crew" . Festade nästan varje
helg den sommaren och hade skit skoj!
Julia är en sån person som man kan lita på till 150%. Det är så himla skönt
att ha en sån vän. Vi umgås inte mycket på fritiden, men vi vet vart vi har
varandra. Hon är en jätte fin vän och jag är så glad att vi lärde känna varann.
Älskar dig massa hjärtat

Sofia & jag träffades när jag började 1:an på gymnasiet.
Hon hade flyttat hit från Norrköping. Andra veckan i skolan var det nollning.
3:orna fyllde oss och både ja och Fia vart skit fulla.
Kommer ihåg när vi sa "Fan va kul vi ska ha ihop under dessa tre år"
Det fick vi med! 1:an gick våran relation upp och ner. Pga mycke skit snack.
Men i 2:an hittade vi verkligen varandra. Du, jag, Emilia & Jessi bilda ett litet gäng.
Vi mot alla andra känns de som. Längtaaar såå till i sommar när vi tar studenten tsm.
Älskar dig Fialia! Min solstråle du med :)

Emilia & Jag har ungefär samma historia som Fia och jag.
Vi träffades när vi började gymnasiet och de är ja glad för.
Du är en himla rolig prick och en person som alla skulle behöva i sin vardag!
Alla fester vi haft hos dig i din lilla 1:a och när vi var i Kisa och hälsa på dig.
Skit kul! Längtar till vi tar studenten ihop :)
Älskar dig mycket! ♥

Maaarcus & jag träffades när vi började 7:an på Allé! Men gosh, honom gillade jag ej!
En barnslig barnrumpa som bara larva med alla. Och jag var ett emo i hans ögon, så
ingen bra conection där inte. I slutet av 9:an började vi sms:a och greja och ja började
ändra min uppfattning om honom, han hade fan mognat ;)
När vi slutade 9:an var vi faktiskt ganska bra vänner och ja fick till och med en kram
av honom på kvällen. Sen började vi sms:a ännu mera när sommerlovet drog igång.
Vi började planera att va och "kolla film" och vi började skriva <3 till varandra.
Jag kommer ihåg att ja berätta för Tojja under sommaren ba; Fan Marcus och jag
har fått riktigt bra kontakt". Ju mera de gick på sommaren dessto mera förstod nog
båda att vi faktiskt tyckte om varann. Jag var jävligt osäker, för jag var rädd att bli
sårad. Men Macke var mera säker och lovade att han inte skulle såra mig.
Vi tältade och "höll på" med varandra. Vi åkte ut till en ö, Macke, Jag, Matte, Jessi & Roger.
Flera saker hände där och vi var väl väldigt mycke på g! Sen kom den 15 augusti och vi
festa kommer jag ihåg. Macke va skit full och ja va inte nykter ja heller. Men han frågade
iaf mig "Är vi tsm nu eller?" och då sa ja att ah de är vi väl. Så på den vägen är det!
Vi har så kul tsm och vi har en sån himla fin relation.
Litar honom och han på mig. Ingen är svartsjuk vilket ja tycker är skönt.
Människor är olika, men ja personligen skulle aldrig palla med en jätte svartsjuk kille som
inte ger mig någon frihet. Skulle bryta ihop. Marucs känner lika de vet ja.
Han har sagt de själv. Att anledningen till att han tror de hållt så länge mellan oss är att
vi både är noll svartsjuka. Han skjulle inte heller klarat av en jätte svartsjuk kille.
Vi får se vad framtiden har att erbjuda. Jag planerar ingenting och förväntar mig ingenting
för då skulle de bli så jobbigt om de tar slut. Vi har livet framför oss så vi hinner med.
Vet att vi alltid kommer vara vänner, vad som än händer! :)
Älskar dig grabben och de vet du! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0