Har ni gjort idag?

Hallåå mina fina läsare :] Nu är ja back här igen!
Har ni gjort hela dagen? :]

Jag har ääääntligen fått fingrarna ur rumpan och städat mitt
rum, så nu är de damm fritt och utan kläder över hela golvet.
Sen är alla kläder upp hängda och invikta i mina garderober.
Har även hittat kläder till imorn kväll och till imorn i skolan.
Feels great! Nu sitter jag ny duschat, len och ren i sängen! ;)
Ska nog dra täcket över huvudet strax och tagga morgondagen!
Hel dag i Norrköping med TH & min klass! Vinprovning, lunch på
stan, se Maries (våran lärare) krog! Ska bli skit kul :) Sen hem
till Emilia med henne och Jessica och tagga fest! Underbart!

Hörs imorgon bitti om ja inte är för stressad.
Godnatttttttt :) ♥


Fint eller vaaaaaad ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0