Home home home

Kom alldeles nyss in genom dörren, sköööönt efter en sån ovärd dag.
Skolkade sista lektionen och gick och tog en kebab sallad med brudarna
ist. Mycke godare och skönare! Snackade om studenten, kommer bli så
gryyymt! Fatta att de bara är 5 månader och 17 dagar kvar. Damn vad
ja längtar. Student veckan kommer bli gryyyym! Kaggebo barre!! :D

Ska börja skriva min packlista ikväll och börja packa alla basic grejer
inför torsdag. För imorn ska ja ha bilen till skolan och sen ska jag och
Emilia dra till Kisa och hämta hennes skidor som jag ska få låna så jag
slipper hyra. Sen ska ja hem till Macke och laga köttfärssås som vi ska
ha med på torsdag, haha! Då tänkte ja passa på att lämna av den festaste
väskan hos honom så jag slipper släpa med det till skolan på onsdag ;)
Bäst att passa på när man har bilen! Så då vet ni vad jag gör ikväll!
Ska även laga pasta carabonara till la famillia! Kommer bli mums!

Puusssssss for sooo loooooong !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0