Inget gick som planerat

Usch och blä, har fått spänningshuvudvärk.
Ni vet sån som spänner i nacken och bakhuvudet.
Ipren brukar alltid hjälpa, men dom är slut :(
Hoppas de går över!!

Slutade tidigare än jag trodde vi skulle göra idag.
Sen körde bussen i diket imorse så ingenting vart
som planerat. Skulle åkt buss, väntat på tojja som
har gympa sen åkt till stan med henne. Men ja fick
ta vår bil imorse ock åka till åtvid. Sen slutade vi tolv
ist för två så ja fick sätta mig i bilen och åka hem
med den. Sen glömde ja min dator i grannens bil
imorse när allt var stressigt så fick åka och hämta den.
Ja, ni fattar. Nu ligger jag i min säng och väntar på
Tojja som ska komma och hämta mig om ett tag
så vi kan åka till stan och kika på balklänningar!
Ska bli kul. Sen åker ja och sover hos Maakie!
Behöver lite omväxlande miljö.

Imorgon är de Idol live med mamma, GRYMT!
Hörs kanske ikväll eller imorn. Pöss


Älskar denna känningen så innerligt! Modellen och pärlorna. Ska leta efter ngt liknande.
Dock skulle jag vilja ha en annan färg, vinröd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0