Internet again!

Tjena på er! I'm alive.

Nu är jag hemma, har väl varit det sen tre ngn gång.
Men har inte haft tid att skriva innan.
Har egentligen inte de nu heller, men tänkte snabba mig på.

Har haft de kalas i Sörping! Morfar och mormor är så påhittiga.
Vi har gjort massa saker. Vart på bio, åkt både längd och utförs
skidor, varit på visualiserings center i norrköping och sätt en 3D
film. SKIT COOLT!!! Men nu är jag hemma.

Ska åka ner till Marcus nu och fira Bubba som fyllt 20!
Måste hinna in på Willys med och köpa hårfärg, en larv present
till honom och sen lösa ut en vinstlott jag har på 24 000.
Nej skoja, men 50 kr! Sen efter ska Macke sova här.

Hörs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken är din favoritfilm? :P

2011-01-06 @ 01:55:53
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0