Jay = Kungen !!

Hemma från en gryyyyyym konsert !
Om man bortser från den tråkiga, lama och
pensionär liknande publiken. Gah, blir så arg.
Varför går man på konsert när det mesta i rörelse
man gör under två timmar är att lyfta ett finger och
sen att vrida på huvudet och kolla snett på dom som
verkligen visar lite glädje att flera grymma och tallang
fulla artister står framför än. Nej, jag fattar inte!
Visst om man har sitt plats och sitter och kollar utan att
röra ett finger eller knappt klappa händerna. Det är den
personens val. Men dom kan väl ge fan i att kolla snett
på dom som sjunger med/rör sig/klappar, haha!

Där emot stå plats.....där ska man fan i mig röra sig
och klappa med och va lite vild. Det är ta mig fan ett måste.
Men nej nej, av alla på ståplats idag var de kanske 5 som
överhuvudtaget klappa händerna. DÅLIGT !!!!!!
Jag, mamma och sen Jessica och hennes mamma som satt
lite bakom oss öste mer än alla ståplatser tsm.
Speciellt när Jay var, han var så jääääävla grym !!!!
Jessi och ja hade velat åka till en annan stad och ha ståplats
och ÖSA längst fram. Men dom ska bara lite Gävle, Örnsköldsvik
och Lund med. Det känns så långt......haha!

Men själva konserten var hur som helst KUNG !
Alla var duktiga. Och alla låtar var grymma.

Nu har ja landat i min säng och ska dra på Beck och sen sova.
Är sjukt trött, så hoppas ja kan ha ögonen öppna.
Hörs imöra ni :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0