Kl. 23:58

Nu har jag precis sätt klart 8 mile oh fyfan vad ja älskar den filmen.
Hade näst intill glömt hur underbar den är. Åh vad jag älskar Eminem!
Han är så snygg att jag vill äta upp honom. Han mellan två vita lakan.
Kärlek till den begåvade och underbara mannen! ♥

Nu ska jag sova. Klockan är way to much för mig just nu.
Kommer vara döööd imorn. Inte okej! Men godnatt!

Ps. Jessica och ja hade i stort sätt fixat allt till praktiken i sthlm i vår.
Har typ 95% praktik plats och hade ett ganska säkert kort med boende.
Men nu kan vi inte bo hos honom så de är KRIS!
Någon som vet ngn som bor i sthlm och kanske har kontakter där man kan
få bo under 4 veckor? Vi kommer inte föra liv och stöka ner.
Blir nöjda med en säng och lite tak över huvet.
Hör av er om ni vet ngt. Pussss till den som kan hjälpa


GGGGRRRRRRRRRR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0