Klago-dag..

Inte ens sims var roligt ikväll, de som alltid brukar vara
skoj och han fängsla mig i flera timmar. Lustigt !
Jag hoppas jag mår bättre imorn och kan göra något.
Är trött på detts nu, fyvale ! Så sjukt fest sugen nu med.
Nästa fredag blir partiii och hela helgen i Branäs antar jag.
Så underbart, läääängtar ♥
Så antar de är bra de blir lugnt denna!

Vet inte om ja ska dra på ngn film eller om ja bara ska
lägga mig och försöka sova ? Har ingen lust till någonting.
Vill göra något aktivt, men när jag väl satt igång orkar inte
kroppen och säger ifrån. Jätte tungt och andas och host
attacker, inte kul...

Men ska väl försöka hitta på nått.
Känns som ja haft värsta klago dagen idag...
Men är så brutalt rastlös! Vi hörs imorn istället.
Hoppas man kan vakna upp som en ny människa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0