Levande begravd

Har precis sätt den senaste Beck filmen, levande begravd.
Den ända Beck filmen som jag inte sätt! Och jag tyckte den
var jätte bra! :)

Idag har Marcus och jag mest slappat och sen varit i Grebo
och åkt längdskidor med mamma som gick åt helvete för
de va inget glid, haha! Men lite motion iaf. Sen skulle jag
skjutsat hem Marcus och köpt grejer till paket leken på lördag
men han stannar till imorn ist, så ja köper de imorn.
Så nu tittar vi på Göta kanal 3 som är på teve, möjs!

Men ska titta nu. Hörs nog inte mera idag utan imorn :) ♥


Marcus hade lurat mig att Beck skulle dö i slutet, så ja va helt förbredd på det.
Men sen fick ja bli lycklig när Oscar räddade honom! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0