Så nära

Inatt när jag satt uppe och klicka runt på internet fick ja se nått fett kul!
Två tjejer som heter Emelie och Ina har gjort en dokumentärfilm/kortfilm
som handlar om två Tokio hotel fans och deras stora passion till Tom och
Bill Kaulitz. Satt och klicka runt och hittade massa små trailers till filmen.
Och fyfan vad man känner igen sig. Tänker på mig och Jessica DIREKT !
Igår hade den premiär i Stockholm på en biograf. Tyvärr kommer den inte
till Linköping. Men jag mååååååste se den så fort som möjligt!
Den är även nominerad till en Guldbagge! ERKÄNN COOLT ?
Hoppas dom vinner och hoppas jag kan få se filmen snart.

Anledningen till att Ina och Emelie gjorde filmen var för dom tycker inte
människor tar fans på allvar. Ofta blir dom bara kallade för freak istället
för att man försöker förstå dom.
Jag tycker de är skit bra gjort av dom! Vuxna behöver förstå.
Av recensionerna jag läst verkar många också ha tagit till sig av handligen.
Åh vad jag vill se denna film!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0