Slappar !

Ligger och slappar i min säng och har lite lördags skönt.
Har varit lite halv seg varje kväll denna vecka eftersom
man inte varit van att gå upp så tidigt efter lovet. Så imorse
var de underbart att få sova läänge!

Direkt efter frullen stack mamma och jag ut och åkte skidor.
5 km blev de. Tufft var de för mig, fick värsta sko skaven så
de gjorde sjuuukt ont att åka. Men ja härda ut !

Ikväll vet ja inte vad som händer ?
Jag har laddat ner filmen Eight below.
Den gick på teve ngn gång efter jul...eller om de var innan?
Ae iaf, jag såg från mitten och tyckte den va skit bra. Så nu
vill jag se hela. Så de blir de ikväll.

Sen kommer kanske Marcus, han lät mera sugen på att komma
till mig än att dra ut på krogen om ja ska va ärlig ;D
Nu ska ha spela sims ffs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0