Söndaaaag

Hej på er !

Igår vad jag så trött på att bara ligga i sängen och uppdatera
internet att jag höll på att bryta ihop totalt. Jag gick fram och
tillbaka, upp och ner, ut och in, i vårat hus. Visste inte vad ja
skulle göra. Tänkte börja baka, men så fort ja skulle börja
ville ja bara sluta och lägga mig i sängen, låg ja i sängen
ville ja bara göra ngt. Blä för det !

Marcus kom iaf till mig på kvällen, så vi hade värsta film kvällen
med mamma och pappa! Mamma hade hyrt "The perfect getaway"
Faktiskt väldigt bra film! Älskar när det blir värsta vändingen i
filmen som man aldrig trott, haha! Sen direkt efter hade jag en
ny ner laddad film som jag inte sätt, "Dear John" . Jag ääääälskar
ju romantiskt draman, när man kan ligga och tjuta ihjäl sig. Och
alla killar är liksom perfekta och snygga! Underbart!
Hur som helst var Dear John också skit bra. Kanske lite små seg
för en person som inte gillar romantiska filmer ;) Men den passa
mig och mamma perfekt!

Sen låg iaf Marcus och jag och prata till sent om allt möjligt!
Somnade runt halv tre. Sen nu på morgonen har vi bara
tagit de lugnt. Kollat på ännu en film mamma hyrt, "The stepfather".
Ocksåååå jätte bra! Blivit värsta film nörden :)

Nu har jag gjort mig iordning och jag och Macke ska snart äta
och sen dra oss ner mot åtvid. Blir balträning ikväll, första!
Ska bli kul och se om de är nått att ha! Sen sover jag hos älskling!
Solsidan ikv ffs, UNDERBART!

Vad mycket det blev, haha! Hoppas ni orkade läsa.
Nu ska ja dra!
Hörs ikväll eller imorn, sovmorgon till tolv imorn. FINT!



Sitter på gamla stationära datorn. Så ni får en snyggis bild
på mig och Fredrik från när jag gick i 7:an och vi fått våran
första webb cam. OMG va mycke såna här brutalt pinsamma
bilder jag har........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0