Söndag 30 januari

Hallåå där alla sköna!

Jag och Marcus tog en låååång sovmorgon imorse, gudomligt!
Jag var så himla trött. Men nu känner jag mig mycke piggare.
Har precis ätit frulle, äggmackor & varma mackor, mums!

Igår hade vi en riktigt skön kväll. Var ensamma hemma! Kollade
på Into the blue som gick på 3:an. Sen vid kvart över 12 åkte
jag och hämtade mamma & pappa!

Nu ska vi nog snart dra oss ner till Marcus. Har balträning vid 5
och sen ska ja sova hos han! Så ska väl börja packa väskan snart.
Vi ska fixa inköps lista inför Branäs på torsdag och lite :]
Hörs nog senare! Pusss ♥



jag och mina fina i fredags!

Kommentarer
Postat av: EMPAN

jaa vi har faktiskt fått värsta bra sammanhållningen :D förr hade vi asdålig, vet inte vad som har hänt :O <3

2011-01-30 @ 17:17:41
URL: http://mligustavsons.blogg.se/
Postat av: EMPAN

aa verkligen! :D alla är verkligen lika bra och alla är bra på olika saker så alla behövs! :) <3

2011-01-30 @ 18:06:25
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0