Sovaaaa

Guh så skönt jag haft ikväll, då!
Men alltid när jag är hemma och har datorn nära mig....
som i detta fall då ja hade den nere vid teve soffan.....
så går jag iaf in på alla bloggar jag följer 4242424 ggr och
så kollar jag fb 2461251 gånger ifall det blivit uppdaterat ngnstans.
Till slut är de rätt tråkigt, som just nu!

Ska strax byta om och krypa ner. Väntar på att min pojk ska ringa!
Sen imorgon blire Sörping, sen har jag ingenting planerat i veckan.
Så tråkigt! Så vill ni hitte på nått vet ni vem ni ska vända er till, hähä
Funderar på att åka in till stan och pierca tragus, men de är om min
plonka tillåter :)

Hörs imorn innan ja åker.
Puss och godnatt ♥


bild från igår när ja höll på att firra mig ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0