Sovsötttt

Nu har jag precis lagt mig under mina duntäcken. Sover med två
stycken. Så himla mysigt ju! :] Packat, skrivit ut massaaa flaggor
till projektet och slappat har jag gjort ikväll. Härligt! Nu har jag
bara ont i magen att ja ska lyckas glömma något på torsdag. Är
så värdelös på att packa. Har i alldeles för mycke saker...

Imorn har ja som sagt en fulllll dag. Skola till två, fördriva tiden till
fyra då Emilia slutar, någon mer som slutar tidigt och vill va med mig
i två timmar? haha! Sen Kisa och hämta skidor, sen hem till Macke
och laga mat som vi ska ha med oss på torsdag så de blir smidigare
när vi väl är i fjällen och slipper stå och laga. Sen ska ja försöka vara
hemma igen inte allt för sent. Måste hinna packa de sista. Ska nämligen
sova hos Macke på onsdag och kommer inte åka hem efter skolan.
Men de ska nog gå bra!

Vi hörs imorn, nu ska ja kolla teve sen sova :] Godnatt! ♥


alltid vider bilder i onykter tillstånd :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0