25 juni

Idag är ingen vanlig dag för idag är det Fias födelsedag, Hurra Hurra Hurraaaaaa! Love u ♥

Är tillbaka i Kaggebo nu som ni antagligen vet. Kom fram i lördags kväll. Jobbade igår mellan 11-18 och idag började jag med 11 och skulle egentligen slutat 18, men fick gå hem 16. Så har hunnit sola lite första gången på hundra år. Denna sommmar har de blivit oerhört lite sol, så ovanligt blek är jag även om alla säger att jag är brun ändå. Fattar inte hur det har skett!? Haha! Men jobba känns lite mera aktuellt än att lata mig för tillfället.

Just nu sitter jag vid våra ute möbler precis utanför dörren eftersom teckningen är bäst här. Hungern svider i magen så jag ska alldeles strax gå in och sätta in potatisen och nuggetsen och blanda ihop en salsa sås, mums! Får se om min moster kanske dyker upp senare idag. Jag jobbar imorn med mellan 11-19.30. Sen är jag ledig två dagar och jag ber till Guuuuuuuuud om han finns att de ska bli bra väder. PLEASE! Annars händer inte så mycket här nere. Jag jobbar, kollat tv, läser tidningen om cp idioten i norge som borde torteras!!!!!!!!!!!!!!, och läser böcker. Sen då och då bråkar jag med detta internet. Hoppas allt är fint med er kära läsare och att ni har en underbar sommar även om man kan vara trött på detta ostabila väder...

Puss på er fina ni! ♥

Ps. fyller år om en vecka, tiden går så sjukt fort! :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0