28 juli

Godmorgon gott folk!

Sitter ute och pratar med mamma, pappa, lena & alf. Vädret är lite halv dant tyvärr, men ska väl kunna hitta på något ändå. Det är skönt ute, så drar kanske och badar ändå lite senare. Annars får vi se! Får se om Marcus dyker upp lite senare också, sånt som märks! Tycker jag blivit riktigt duktig på att blogga måste jag säga! Längtar hem nu, tills jag kan ta nya tag och skriva roligare inlägg med roligare bilder och kunna få träffa mina kompisar. Har knappt träffat någon på hela sommaren, helt förfärligt! Hur kan de bli så otroligt dåligt? Längtar efter er alla, längtar efter att festa hemma med alla goa åtvid bor, längtar efter att åka till stan och shoppa(!!!!), längtar efter min säng, längtar efter mitt rum, jaaaa ni fattar! Men bara en vecka och 1 dag kvar. Det kommer gå fort! :)

Ha en fin dag så hörs vi, jag ska läsa och diskutera vad vi ska göra av denna dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0