Heeej gott folk!

Vet inte ens om folk kikar in här längre eftersom jag är den mest inaktiva bloggaren i hela världen för tillfället. Men om det nu mot förmodan finns en envis själ som tittat in och läst dessa rader är jag himla tacksam! Jag är iaf i Kaggebo som jag tror ni vet? Har fått jobb här nere, så jag jobbar, solar, badar, slappar och njuter av sommaren. Helt underbart! Ska försöka komma igång och skriva lite nu, införskaffade mig ett mobilt bredband igår när vi var på VIS i Västervik. Dock är de stöööört segt! Men får väl släpa med datorn till havet för där brukar teckningen vara kanon, haha!

Jag orkar inte skriva om allt som hänt dessa två veckor jag varit här. Men att jobba går jätte bra och jag trivs som attan! Igår åkte jag Fredrik & Anton till VIS iaf. Hade en kul kväll, men jag tror de blev lite väl mycket för min del. Har fortfarande inte piggnat till. Så jag skippa att följa med idag också, stannade hemma och kollar brons matchen för sverige och slappar. Sista lediga dagen imorn, sen är de bara köra igen! Tyvärr kan jag inte lägga upp några bilder för att min kamera sladd är hemma. Men jag ska hem nästa fredag och då ska ja hämta den. Annars ska jag vara bosatt här nere tills 7 augusti. Men jag trivs som fisken i vattnet :)

Men nu vet ni att jag lever, och jag ska försöka slänga in ett par inlägg i veckorna nu. Bara jag har tålamodet när de är så brutalt segt, haha! Men nu måste jag kika klart på Sverige-Frankrike matchen. Puss på er! Vi hörs snart igen ♥

(här skulle de varit en bild, men jag orkar inte vänta hundra år)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0