23 juli

God eftermiddag readers!

Jag sitter i soffan och kollar på Extra nyhets sändingen angående det hemska som hänt i Norge. Fattar inte hur man kan vara så jävla känslo kall och första spränga ett hus i centrala Oslo och sen döda närmare 100 pers på en ö med ett auotomat gevär, hör ni hur sjukt det låter? Alltså han som gjorde det borde ju dödas så sjukt plågsamt. Fyfan. Vad finns det för folk på våran jord???? Jag blir så in i helvete arg. Tänker på ALLA i Norge idag som är drabbade ♥

Men iaf. Igår hade jag en rolig kväll med Julia, Isabelle och Elin. Vi käkade god mat och drack hos Julia. Sen åkte vi bussen in till stan och så hamnade vi på Platå. Dansade och hade kul! Dock vred jag till knät igen......så har lite ont idag på utsidan. Måste ta tag i det när jag kommer hem i Augusti..
Idag vaknade jag iaf vid halv tolv och jag har faktiskt suttit här sedan dess. Jag ska gosa med Olle och gå en kort sväng med honom snart innan jag måste börja packa om. Åker tillbaka till stugan vid 4-5. Mamma följer med, så de känns bra. Slipper jag vara helt själv! Sen jobbar jag denna vecka, dock är jag ledig onsdag-torsdag så då hoppas jag på SOL(!) Jobbar även Mån-tis-ons-tors och fre nästa vecka. Sen slutar jag för denna sommar och kommer hem. Ett par tusen rikare. Men det ska in på spar kontot och användas i vinter när vi eventuellt ska åka tillbaka till Thailand!!! ♥

Men jag skriver nog ett inlägg innan jag åker eller ifrån det sega mobila när jag väl är i Kaggebo! Puss på er! Ha det fint. Här kommer några bilder från de senaste veckorna. Flera finns på fejjan!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0