13 juni

Hej där folk!

Vart dåligt med updatring igår med. Han liksom inte med! Drog ner på ölbrännboll efter mycket om och men och hade en riktigt rolig kväll! Blev fyllekäk hos Benny vid två tiden, snabbmackaroner och ketchup och sen gick Marcus och jag hem och däckade i hans säng. Halv nio ringde klockan imorse och de var bara att släpa upp sig själv ur sängen trots skavanker från gårdagen. Men med tanken om att vi bara skulle till skolan för mösspåtagning gjorde allt myyycke enklare. När vi satt på oss mössorna vid 10 stack jag fia jessi emilia rosén matte skarpen ukne johan med flera hem till Emilia. Grabbarna vad redan fulla och brudarna (förutom jag) började väl dricka dom med då. Jag dissade det och drog hem med 12 bussen ist! Var så sjukt hungrig och sen ville jag hem och packa och fixa mig innan de blir mösspåtagnings brak fest i hembyggdsgården. Sjuuukt taggad! Ska bli otroligt kul! Så ska åka ner i eftermiddag/kväll igen och grilla med massa folk och förfesta, sen vandrar vi väl dit upp lite senare. KUL!

Blir nog dåligt med uppdatering nu. Imorn åker klassen och jag till min sommarstuga över natten, mysigt! Hoppas på bra väder. Men skriver nog innan jag drar sen! Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0