7 juni

Heeeeej!

Fy vad varmt det är idag. Eller inte fy för det är ju skönt. Men det är lööööökit. Idag har jag bara varit i skolan och grillat med TH. Sen käka vi jordgubbar och mjölk efter. Mums! Fick sluta efter det så nu sitter jag här och ska börja lägga över allt jag vill spara på datorn till USB-minnen och sen lägga in på min dator eftersom vi måste lämna in datorerna på torsdag (SJÄLVMORD). Vill inte vill inte vill inte. Mår verkligen dåligt över det. Kostar 6 500:- att köpa loss dom och de är kanske lite väl. Fattar inte hur dom kan ta så dyrt pris på en dator som inte ens är ny längre? Dåligt. Måste iaf börja använda min sega dator som behöver ominstalleras. Har dock ingen ominstalerings skiva smart som jag är. Meeeeeeeen. Det får jag ta tag i en annan gång...

Ikväll ska jag och Viktoria in på de stora vattenkriget som ska vara inne i stan. Tror de kan bli riktigt skoj och blött! Ska lägga upp bilder från söndag och igår strax. Men nu får ni en på hur jag såg ut idag :) Puss så länge.




Har på mig min shortsdress jag köpte i sthlm som ja inte använt än. Den kommer från Cubus och lika så den blommiga koftan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0