8 juni

Godmorgon på er! Har ni sovit gott? Det har jag. Skulle se Hjälp! Rånare! igår men vi somnade båda två så vi stängde av. Nu ligger jag själv hos Marcus och slappar. Vi har varit nere i centrum precis. Marcus har varit hos tandläkaren och jag har handlat inför mitt bröd-bak jag ska fixa med senare inför studenten. Det blir baguetter och ett majsbröd. Sen ska jag även tömma datorn på alla bilder jag vill spara för imorn ska den lämnas in som ja skrev igår. Orkade aldrig tömma den igår, så fixar de idag. Men ska stanna och umgås lite till med Macke innan jag drar. Han är och fixar sina praktik papper på Säberg och Lönn just nu. Sen ska vi nog fixa lite lunch innan jag drar mig. Skriver senare idag! Puss på er ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0