Drar till stugan!

Gooodmorgon!

Har ni sovit gott? Det har jag. Vaknade för en timme sen och kände mig pigg så jag gick direkt ner och gjorde frukost. Har varit sjukt sugen på omelett ända sen igår så det fixade jag till frulle, mums! Nu har jag nästan packat i allt. De är bara plånboken, plattång och lite såna små saker kvar. Viktoria hämtar mig om 50 min sisådär. Just nu är de lite mulet här, men de ska ju bli kanon väder idag har alla sagt så de spricker kanske upp snart. Sen brukar de ju alltid vara bättre väder vid kusten.

Vi kommer hem på lördag eftermiddag/kväll tror jag. Så blir dött här fram tills dess. Men då ska ni få massa mysiga bilder! Ha en fin lång helg så hörs vi på lördag. Pusspuss! ♥



Idag är jag sommarklädd. Favvo klänning, lång cardigan och converse på de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0