Fina dagar!

Nu har jag bäddat ordning sängen och hade tänkt försöka komma ner i varv genom att kika på tv om de är nått bra att ha. Vilka underbara dagar det varit igår och idag. Jag känner verkligen att solen gjort sitt dessa dagar för de hettar på hela min kropp och ja kan tänka mig hur svettig jag kommer vara inatt, fy! Men de är det värt. Har fått en härlig grund bränna, underbart!

Imorn ska jag på släktkalas i Ljungsbro och det ska bli SJUKT kul! Jag har släkt i Australien på farfars sida och släkt i USA på farmors. Imorn ska vi träffa min släkt från Australien som är hemma i Sverige på bröllopsresa. Pappas kusin Ninnie som bor där nere har en dotter (alltså min syssling) och hon har gift sig. Sedan valde som att göra sin bröllopsresa hit till Sverige eftersom typ hela deras släkt bor här. Ska bli skit kul och jag tror att massa av mina sysslingar och andra släktningar på längre håll som jag sällan träffar kommer vara där. Tur att Vickan ska dit! Ser jag fram emot som fan iaf! :)

Men nu ska ja fortsätta sms:a med Marcus och sen ska ja sätta på teven och mysa! ♥

snodde dessa tre av tojja från våran minisemester!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0