Hamna hos Marcus...

Vart en lyckad kväll i stan. Vattenkriget va riktigt skoj, men lite tråkigt att de va så nåra vatten pumpar för de va så mycke folk så man fick aldrig sin vattenpistol eller vad man hade fylld. Men ändå rätt kul och blöööt blev man. Drog hem till Isabelle med alla de andra en sväng så Robin skulle få duscha av sig all lera eftersom pucko-killarna hade ler brottning eller något. När han var någolunda ren så drog jag, viktoria och robin till donken och käka. Sen skjutsa dom hem mig och jag slängde mig i duschen och packa väskan sen tog ja bilen ner till Marcus. Så nu sitter jag i hans säng! Ska bädda den och så ska vi nog se nån film. Ska försöka hitta nån bra att ladda ner lite fort. Är ledig imorn! Skönt :)

Men sovgott. Vi hörs imorn ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0