Hemma igen

Hej på er!

Kom hem från stugan alldeles nyss. Har slitit av mig mina kläder för ja hade så ont på min rygg av mig bh eftersom ja lyckats bränna den. Jag som nästan aldrig bränner mig, haha! Har iaf haft heeelt underbara dagar med massa sol och jag har till och med doppat mig i iskalla havet 3 gånger. Har fått massa färg och nu sitter jag i sängen och de bara hettar hela fejjan! Ska alldeles strax slinga håret lite ljusare sen ska vi grilla ikväll. Mys!
Har även fått schemat till P&L såg vi nu. Jobbar bara tre dagar så de va jävligt soft. Dock jobbar vi 30:e när 30 seconds och Volbeat spelar. Men vi ska försöka byta och hoppas på de bästa!

Bilder får ni senare, har ingen data-lust just nu. Puss på er, ni får en bild så länge ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0