Next 2 you ♥

Har fått en ny favoritlåt och självklart kommer den ifrån Chris Brown och Justin Bieber. Heelt underbar! Kommer ha spelat sönder den innom det närmaste dygnet. Men då ska jag fortsätta lyssna ändå bara för att. Den den här videon, asså jag dööööör. Justin är har blivit så sjuuukt snygg, skulle döda för att få vara den där tjejen, maaah! Sen Chris Brown som är en av världens sexigaste. Visste att denna låten skulle bli grym! På denna helg har låten fått 6,500 000 views på Youtube, är de inte lite grymt eller!? Justin är så jävla tallangfull och den som säger nått annat är bara avundssjuk för det går inte att undkomma. Kom till sverige människa och jag lovar att jag kommer stå längst fram om ja så ska behöva slå ner någon för det. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0