Släpa mig själv till åtvid.

Har haft en kanon dag i Ljungsbro tillsammans med övriga släkten som man ser för sällan. God mat och trevligt sällskap. Åkte hem vid åtta för farfar mådde inget bra. Han fåt magkatarr ibland och får svin ont i magen och kräks och sådär när han äter för stark mat eller för mycket. Idag tror vi de berodde på tacopajen han åt. Hoppas han blir bättre snart iaf!

Jag har fått skit ont i huvudet typ spännings huvudvärk. Men ja ska slänga ihop en väska med grejer och sticka ner till Marcus nu. Han kom hem idag från sin lilla tripp i Skåne på Siesta festivalen. Imorn är vi ju lediga med så då kan vi få en mysig dag ihop med. Så nu vet ni vad jag gör ikväll. Hoppas ni gör nått skojj! Puss.

Slänger upp bilder från idag imorn. Nu får ni en på mig från innan vi åkte ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0